Friday, 27 December 2013

toner collagen vitamin e

Menjuvenasikan dan menyegarkan kulit natural.Menghasilkan wajah yang radian, lembap dan tampak lebih muda.Sebagai agen penyegar kepada kulit Melembutkan kulit dengan berkesan Melindungi kulit daripada sinaran UV.


Cara Penggunaan:
Goncang botol sekata. Lembapkan kapas dengan losyen tersebut dan sapukan ke bahagian wajah anda dengan lembut dan menyeluruh. Biarkan ia kering (jangan lapkannya) untuk hasil yang maksimum.

                                               harga retaill rm1800.. harga borong Rm9.00

Photo


Photo

Photo



super resdung mujarab

super resdung...produk ni sangat mujarab untuk resdung... 1 botol akan nampak kesan...1 botol rm14... dz rm110...

Hari-hari bersin, muka gatal, hidung tersumbat, berjerawat! Tu belum cerita mulut busuk bau  Nak bercakap dengan orang pun malu lah "

Rilekslah... Dengan pencegahan dan rawatan yang BETUL, anda boleh merawat resdung dengan mudah je!

 utuk pembelian harga borong rm85...min 4 dz harga boleh runding makin byk ambek..
Photo: super resdung...produk ni sangat mujarab untuk resdung... 1 botol akan nampak kesan...1 botolrm14... dz rm110... harga borong rm85...min 4 dz
super resdung




Monday, 23 December 2013

sliming coffee dan perla coffee

dapat disini ke2 produk.ngah laris dlm pasaran...makin byk ambek harga maki murah

contact kami klu nerminay

Saturday, 14 December 2013

penawar sakit sendi dan lutut



Bismilahirahmanirahim..Alhamdulillah saya dengan izinNya ingin berkongsi dengan anda penawar mujarab . Ubat ini merupakan hasil gabungan herba herba pilihan..Saya sangat ingin berkongsi dengan anda semua mengenai penawar sakit urat, sakit pinggang, lutut dan sendi. Ubat ini sangat laris dan mujarab ..

Ubat ini berbentuk 2 pilihan 1 jenis tablet dan lagi jenis berbetuk jus.. Kebiasaanya ubat ini dapat melegakan sakit urat, sakit pinggang, lutut atau sendi anda hanya dengan mengamalkan beberapa hari sahaja.

skyline tablet dan jus
skyline tablet Rm14
jus skyline Rm28


Ubat ini mengandungi bahan - bahan yang dapat mencegah kerosakan tulang rawan dan sendi, mengurangkan keradangan pada bahagian pinggang, lutut dan sendi. Ianya juga dapat menenangkan sendi dengan menghasilkan cecair kepada bahagian lutut serta meningkatkan bekalan darah ke sendi. Jikalau anda lenguh - lenguh badan, kaki, paha, anda seharusnya dapatkan ubat ini segera. Ubat skyline jenis kapsul dan ada juga benbentuk jus.. ini merupakan ramuan hebat yang membantu anda dengan serta - merta.

TANDA - TANDA SAKIT PINGGANG, SAKIT URAT, LUTUT
Sakit belakang boleh mengakibatkan lemah pada kaki untuk bergerak. Ianya akan mengakibatkan anda :-
- Tidak boleh berdiri terlalu lama
- Kebas kaki
- Rasa bisa dan sengal
- Tidak dapat berjalan jauh


untuk pembelian borong or retail sila sms kami 010-2800334 ataupun wahtsapp ke 014-9953022

super resdung





APA ITU RESDONG ??
Resdung/seduan adalah sejenis penyakit yang mudah berjangkit dalam waktu yang singkat apabila daya tahan penyakit (antibodi) seseorang itu lemah dan tidak dapat menahan kuman(hama-Demodex Steptoccus dan Stephylococcus) yang terus merebak dalam tubuh. Demodex tidak dapat dilihat dengan mata kasar yang hidup sebagai parasit di liang roma bahagian muka, dahi, kening, hidung dan kepala seseorang. Ia sangat aktif di waktu malam.




GEJALA RESDUNG

(SINUSITIS)


Hidung selalu tersumbat
Lendir dari hidung dan tekak
Sakit atau rasa berat muka terutama kawasan di antara mata
Sakit tekak yang berpanjangan dan berulang
Demam atau rasa tidak sedap badan yang berpanjangan
Gejala alahan hidung seperti bersin,gatal hidung dan sebagainya

      KEMUDRATAN RESDUNG (SINUSITIS)

      Jangkitan nanah dikawasan sekeliling mata 
      Jangkitan otak 
      Sakit tekak yang kronik 
      Jangkitan tulang muka 
      Menerukkan keadaan lelah 
      Berdengkur secara kronik 
      Menyebabkan jangkitan telinga dan tonsil 
      Alahan hidung 
      Selsema biasa yang melarat 


      harga retaill super merah RM16 untuk pembelian 1 dozen Rm130
      harga retaill super hiaju RM15untuk pembelian 1 dz Rm110

      catatan pembelian borong minumum 5 dozen...contact kami harga borong

      beza super resdung hijau dengan merah
      yg hijau untuk rawatan
      merah resdung bermasalah 

      Monday, 9 December 2013

      Jamu rahasia untuk wanita


      “Menyingkap rahsia para isteri idaman para
      suami Lebih ketat sempit, padat, rapat dan
      harum semasa hubungan intim. InsyaAllah, anda
      dan pasangan anda pasti teruja setiap malam
      bagaikan malam pertama



      Ketahuilah wahai kaum Hawa, kerana tidak mahu
      pasangan berasa hati atau berkecil hati, lazimnya
      lelaki tidak akan komen apa-apa tambahan pula
      telah lama mendirikan rumahtangga. Namun di
      sudut hati seorang lelaki begitu teringinkan
      pasangannya memilik faraj yang sempit/ketat
      seperti belum pernah disentuh.
      Kenapa lelaki kebanyakannya berfikiran begitu?
      Jawapannya mudah. Ini semua adalah tuntutan
      nafsu yang begitu kehendaknya… sentiasa
      bermain difikiran lelaki. Oleh itu, janganlah
      memandang remeh akan perkara ini, berilah
      peluang kepada pasangan anda untuk menikmati
      malam pertama buat kali kedua bersama anda.
      Dan yang penting sekali, pasangan anda sudah
      tidak punyai alasan untuk mencari yang lain.


      Wednesday, 4 December 2013

      jamu rapat sesusai untuk orang lepas bersalin







      KASIAT HEBAT JAMU SUSUT PERAWAN :
      Ramai wanita bimbang apabila mengalami masalah longgar dan kemutan yang tidak sehebat seperti dipersembahkan malam pertama. 
      Ditambah pula dengan masalah faraj yang banyak mengeluarkan air.
      Ia pasti sesuatu yang menakutkan … 
      bukan apa bimbang akan persembahan yang tidak mencekam santapan si suami. 
      Silap hari bulan, si suami akan mencari yang lebih muda dan bergetah.

      Masalah longgar dan faraj berair, bukanlah sesuatu yang baru dikalangan kaum wanita. Ia sebenarnya perubahan hormon selepas melahirkan cahaya mata. Jika dibiarkan berlarutan, 
      ia boleh menjejaskan keinginan seksual dan menimbulkan masalah dalam rumah tangga.
      Lantaran itu, setiap wanita perlu bijak mengawal keadaan dan berusaha untuk memperbaiki segala kelemahan, agar si suami tidak mempunyai alasan untuk membuka cawangan baru. 
      Namun begitu, 
      anda tidak perlu risau kerana kini SUSUT PERAWAN telah mengeluarkan satu jamu khusus untuk wanita iaitu PERAPAT yang boleh mengembalikan keceriaan hubungan seksual dan kebahagiaan rumah tangga.



      - Merapatkan faraj
      - Mengerat dan menghangatkan hubungan suami isteri
      - Menyempit dan mengetatkan miss-v
      - Melancarkan peredaran haid
      - Menegangkan bibir miss v
      - Mengurangi masalah senggugut
      - Menambah tenaga batin
      - Menganjal dan menaikkan 'aset' wanita
      - Melancarkan peredaran darah
      - Membuang angin dan toksin di dalam badan
      - Merawat keputihan
      - Merawat sengugut
      - Mengurangkan air dan lendir
      - Memecahkan lemak
      - Melancarkan peredaran darah
      - Melancarkan putaran haid
      - Memberi tenaga mengurangkan penat
      -Meningkatkan nafsu syahwat wanita


      KANDUNGAN ISTIMEWA


      CARA MAKAN
      2 biji sekali sehari sebelum makan UNTUK KECANTIKAN
      2 biji 2 kali sehari sebelum makan UNTUK MERAPATKAN 
      2 biji 4 kali sehari pagi dan malam UNTUK WANITA LEPAS BERSALIN

      HARGA SEKOTAK RM 35.00
      BORONG DIALUKAN DENGAN HARGA YANG CANTIK

      Tuesday, 3 December 2013

      NANDA RAPAT .PRODUK UNTUK WANITA

       ..dptkan dsini dengan pembelian 12 botol akan medapatkan harga boorng
      produk nanda rapat sama macam susuk dara,
      harga lebih murah RM19.00
      Jamu nanda rapat adalah penyelesaian masalah
      anda. Mari bersama mengekalkan hubungan
      intim suami isteri. Dapatkan jamu nanda secara
      borong dan retill disini atau berkujung lah dikedai
      kami ataupun secara online
      -Adakah Anda?? ?
      - Merasa kurang puas saat menjalinkan
      hubungan intim?
      - Ingin lebih mesra dan bergairah dengan suami?
      - Merasa vagina kendur setelah melahirkan
      anak?
      - Inginkan dalaman wanita anda sihat dan
      bersih?
      Anda tidak sendirian! Kerana wanita yang telah
      melahirkan beberapa anak secara normal sudah
      tentu mengalaminya. Mengapa sangat sukar
      mengembalikan otot vagina menjadi ketat seperti
      sedia kala? Mungkin kerana anda belum
      menemui cara yang tepat untuk merapatkan dan
      membersihkan vagina secara tradisional
      cara2 guna produk nanda rapat
      Hanya memasukkan sebiji Nanda Rapat ke
      dalam faraj, anda akan mengalami keindahan
      malam pertama anda semula!
      Segala masalah dapat diatasi dengan produk
      kami.
      Dijamin berkesan 100%. Ia dihasilkan dari Buah
      Manjakani yang kaya dengan Tannin, Vitamin A
      & C, Kalsium & Gallic Asid, Fiber, Protein &
      Karbohidrat. Selain itu, ia juga mengandungi
      unsur yang berkaitan dengan ubat pengerut kulit,
      anti kuman dan anti radang.
      Hanya dengan memasukkan sebiji NANDA
      RAPAT ke dalam faraj, anda akan mengalami
      keindahan malam pertama anda semula.Segala
      masalah dapat di atasi. Nanda Rapat di hasilkan
      dari Buah Manjakani yang kaya dengan Tannin,
      Vitamin A & C, Kalsium & Gallic Asid, Fiber,
      Protein & Karbohidrat. Selain itu, ia juga
      mengandungi unsur yang berkaitan dengan ubat
      penggerut kulit, anti-kuman dan anti radang.
      Kelebihan NANDA RAPAT:
      1. Rahim akan terus mengecut.
      2. Menjadikan otot faraj lebih ketat dan lebih
      mantap.
      3. Bibir faraj akan terus menjadi rapat.
      4. Bila pertama kali selepas penggunaan. Isteri
      akan merasa sakit akibat sempit dan terlalu
      rapat dan nikmat seperti pertama kali
      bersetubuh.
      5. Menambahkan nikmat saat bersama
      6. Membantu mengurangkan kehilangan
      keanjalan otot faraj setelah melahirkan.
      7. Mencegah bau yang kurang menyenangkan
      dari alat sulit wanita
      Kesan dialami suami dan diakui :
      1- mengalami pengalaman bersetubuh seperti
      dara
      2- mengalami seperti kepala zakar disedut dan
      dikemut.
      3- keadaan dinding laluan rahim keseluruhannya
      berpasir menambahkan nikmat kegelian maksima
      seperti pertama kali bersama.
      4- pencapaian klimaks maksima rasa sempit
      menyeluruh dari kepala hingga ke pangkal zaka
      disarankan banyak meminum air masak bagi
      sipengguna(wanita

      1 set rm45
      harga kapsul RM30
      pil RM19

      }

      Friday, 29 November 2013

      mujarab resdung ..altaqwa .. skyline sakit tulang, jus skyline .. super resdung .. dapatkan dengan harga borong disini

      kami mengala alu2kan dengan pembelian borong... dengan harga yng cantik... bagi yg berminat whatsapp kami or sms




      TERBAIK UTK KAUM IBU..... jamu sedap malam



      Khasiatnya:
      - Permukaan faraj akan menjadi tegang dan halus
      - Lubang faraj akan menjadi rapat dan tertutup
      - Bibir faraj yang mengeleber akibat melahirkan anak akan menjadi rapat kembali dan tegang
      - Penggunaan yang berterusan dan kerap akan mengembalikan warna pink sebenar di permukaan Faraj
      - Area sensitif faraj akan kembali membukit tegang dan akan meningkatkan kemahuan syahwat

      1 botol mengandungi 120biji pil,
       hanya dengan penggunaan 1botol sahaja mampu memberikan kejutan buat diri anda serta pasangan
      cara mkn 3bj 1 sekali mkn.. 1 hari 3x









      dapatkan disini untuk pembelian borong dengan harga paling murah

      Tuesday, 26 November 2013

      TONGKAT AJIMAT UNTUK WANITA SAHAJA






      Tongkat Ajimat Madura diperbuat dari herba terpilih dan ia hanya didapati dalam hutan belukar di Kepulauan Madura, Indonesia. Tongkat Ajimat Madura dicipta berdasarkan ramuan rahsia yang telah diwariskan dari zaman purbakala dan ia hanya diketahui oleh wanita Madura yang terkenal dalam memelihara faraj dan mengikat kasih suami. Tongkat Ajimat Madura adalah untuk dipakai, bukannya untuk dimakan.

      Khasiat Tongkat Ajimat Madura
      1. Tongkat Ajimat Madura memberi kemesraan yang luar biasa dalam hubungan seks suami isteri.
      2. Tongkat Ajimat Madura menyembuhkan penyakit keputihan.
      3. Tongkat Ajimat Madura menghilangkan bau busuk faraj.
      4. Tongkat Ajimat Madura melenyapkan rasa gatal difaraj.
      5. Tongkat Ajimat Madura mengeringkan faraj dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan seks dengan suami.

      Cara Guna Tongkat Ajimat Madura
      1. Ambil Tongkat Ajimat Madura dan masukkan 3/4 darinya secara perlahan-lahan ke dalam faraj.
      2. Tinggalkan selama 1-2 minit.
      3. Keluarkan dan kemudian cuci dengan bersih untuk digunakan di lain masa.
      4. Jika hendakkan faraj yang ketat semasa bersama suami, gunakan Tongkat Ajimat Madura 1/2 jam sebelum hubungan seks.

      Perhatian! Tongkat Ajimat Madura tidak sesuai untuk wanita mengandung kerana mengandungi manjakani. Manjakani tidak digalakkan untuk wanita mengandung kerana boleh mengetatkan faraj sehingga anda sukar untuk bersalin



      Ketahuilah wahai kaum Hawa…. Kerana tidak mahu pasangannya berasa hati atau berkecil hati, lazimnya lelaki tidak akan komen apa-apa tambahan pula telah lama mendirikan rumahtangga. Namun disudut hati seorang lelaki begitu teringinkan pasangannya memilik faraj yang sempit/ketat seperti belum pernah disentuh.

      SEBAB ITULAH ADA SESETENGAH LELAKI YANG TELAH BERUMAHTANGGA MENCARI YANG LAIN SECARA TERANG-TERANGAN ATAU SECARA SEMBUNYI DAN SUDAH TENTULAH PILIHAN UTAMA MEREKA ADALAH YANG SEMPIT dan KETAT….

      .

      TONGKAT AJIMAT MADURA
      Kenapa lelaki kebanyakannya berfikiran begitu… jawapannya terlalu mudah.. ini semua adalah tuntutan nafsu yang begitu kehendaknya… sentiasa bermain difikiran lelaki. Oleh sebab itu, wahai kaum wanita.. janganlah memandang remeh akan perkara ini, berilah peluang kepada pasangan anda untuk menikmati malam pertama buat kali kedua bersama anda dan saya yakin pasangan anda PASTINYA akan tersenyum puas malah hubungan anda akan jauh lebih indah dari sebelum ini. Dan yang penting sekali pasangan anda sudah tidak punyai alasan untuk mencari yang lain.

      MANJAKANI SURGA WANITA


      MANJAKANI SURGA WANITA CAPSUL SURGA WANITA 3 DALAM 1


      Kembalikan mahkota dan kesihatan anda agar kekal menawan. Kapsul surga wanita adalah ramuan tradisional aceh yang dirumus khusus bagi wanita yang pentingkan kesihatan dalaman dan mengambil berat dalam keharmonian rumah tangga.Ianya dihasilkan dari berbagai-bagai herba yang terpilih diantaranya ialah:

      -manjakani,
      - kayu serapat,
      - kacip fatimah,
      - senameki,
      -jemuju dan banyak lagi

      Kombinasi herba-herba yang bermutu tinggi ini telah terbukti dapat memecahkan keluhan-keluhan wanita dan mengembalikan kembali kepada bentuk asal.ianya juga dapat melembabkan dan mengaktifkan cairan semula jadi dalam vagina,secara tidak langsung menambah dan membangkitkan ghairah dan menimbulkan gerak denyutan yang istimewa ketika bersama.sehingga kedua belah pihak dapat menikmati kenikmatan yang sempurna.

      Wanita yang mengamalkan penggunaan kapsul surga wanita secara rutin akan menemukan kembali mahkotanya.


      Khasiat dan Kegunaannya
      Menegangkan dan mencantikkan bentuk payudara

      * Menaikkan dan menegangkan bentuk punggung

      * Mengempiskan perut

      * Mengubati keputihan dan lendir yang berlebihan

      * Menghilangkan senggugut dan melancarkan haid

      * Mengubati sakit pinggang dan lenguh badan

      * Menghilangkan letih dan lesu

      * Menambahkan ghairah seksual

      * Melambatkan proses monopause

      * Merapatkan otot-otot vagina

      Cara Penggunaan :

      * Untuk memelihara kecantikan dan awet muda makan 2 biji sekali sehari sebelum makan

      * Untuk mengubati keputihan dan lendir berlebihan atau merapatkan vagina makan 2 biji 2 kali sehari sebelum makan

      * Untuk wanita lepas bersalin makan 2 biji 4 kali sehari pagi dan malam

      * Campurkan 3-4 biji kapsul ke dalam 1.5liter air yang mendidih dan setelah air mjadi suam gunakan untuk mencuci vagina

      Thursday, 21 November 2013

      promosi harga ubat kuat lelaki catuaba

      Kelebihan selepas pengambilan CATUABA (nourishing essence)

      Membantu kaum lelaki mempunyai keupayaan sex yang kuat dengan memiliki saiz zakar yang besar dan panjang;

      Menggalakkan Pembesaran yang sekali ganda pada organ sex lelaki; Menjadikan badan lelaki lebih kuat, sihat dan bertenaga;

      Merawat mati pucuk(ED), ejakulasi pramatang(PE) dan difungsi sexual lelaki;

      Mengimbangi tubuh hormone tubuh manusia dan menggalakka rembesan hormone lelaki (testosterone);

      Menggalakkan peredaran darah serta mencegah penyakit kardiovaskular;

      Merawat Hiperplasia Protatik Benigna(BPH) dan kerap membuang air kecil pada waktu malam;

      Meningkatkan system imunisasi badan; Memperbaiki masalah keletihan dan kebimbangan; Menguatkan daya ingatan walaupun telah berusia lanjut.

      1 Kotak (9 pkt) RM160.00 *RM100.00 Sahaja! (Jimat RM60.00)

      lAda Promosi Lagi... Jika Anda Beli 2 Kotak Harganya... Hanya *RM190.00 Sahaja! (Jimat RM130.00)

      Tapi, Kalau Anda Beli 4 Kotak, FREE 1 Kotak , Harganya Hanya *RM400.00 Sahaja (Jimat RM2500.00)

      Kalau Nak Lagi Jimat Belilah 10 Kotak! *RM700.00 Sahaja! (Jimat RM600.00)

      . Tawaran di Atas Hanya Untuk 'PROMOSI CUTI SEKOLAH' Sahaja ** (free cos penghantaran)



      Wednesday, 20 November 2013

      penawar resdung paling mujarab & sendi


      dapatkan dsini dengan harga cantik...
      ubat resdung paling mujarab..dan berkesan..
      tidak rugi klu tidak mencoba...


                                                   MUJARAB RESDONG PLUS (RM 14.00)
      Harga 
      2 Botol RM28.00 
      6 Botol RM70.00 
      12 Botol RM120.00




      Al-TAQWA RESDONG (RM13.5) 

      2 Botol RM26.00 
      6 Botol RM 70.00 
      12 Botol RM95.00


      AL-TAQWA RESDONG (RM 9.50)

       Harga 
      2 Botol RM18.00
      6 Botol RM50.00 
      12 botol RM80



                                                       SUPER RESDUNG PLUS (RM15.00)
      Harga 
      2 Botol RM30.00 
      6 Botol RM65.00 
      12Botol Rm110
      super resdung




      SUPER RESDUNG MERAH(RM16)

       2 Botol RM32
       6 Botol Rm80 
      12 botol Rm130
      Image may contain: indoor
      oder skg...makin byk ambik makin murah... 
      call/sms  whatsapp 0176121355
      2 botol rm35
      3 botol rm40




      Monday, 18 November 2013

      Pengedar dan Pemborong Altaqwa Penawar Madinah


      Tambah kapsyen


             PEMBEKAL DAN PEMBORONG ~. pemborong dan runcit di alu-alukan. beli borong degan harga yang paling murah

      PEMBORONG/PEMBEKAL DAN PENGEDAR Collagen Plus VIT E








      PEMBORONG/PEMBEKAL DAN PENGEDAR Collagen Plus VIT E seluruh Malaysia.....dapatakan disini dengan harga paling murah..SeLAIN itu kami juga membekal2 produk lain..

      kepada rakan niaga serta para pelanggan yang mencari2 produk2 kesihatan dan kosmetik yang ada di pasaran... kami membekalkan lebih daripada beratus2 jenis jenama produk-produk yang terkenal yang ada dipasaran. Kami juga mencari rakan niaga atau kedai jamu dan kosmetik yang berminat untuk mendapatkan produk. mengikut produk serta kuantiti produk yang dipesan... jenis barang boleh campur-campur.